Bij Dikkie, voor een prikkie!

Veelgestelde vragen

Met de veel gestelde vragen van Bij Dikkie, voor een prikkie krijgt u direct antwoord op uw vragen. Indien uw vraag niet in onze veel gestelde vragen staat, kunt u contact met ons opnemen. We zullen uw vraag binnen 1 werkdag beantwoorden.

  • Wat zijn de bezorgdagen?

    Woont u in een straal van 5 kilometer rond een van de winkels, Tilburg en Kaatsheuvel dan bezorgen wij uw bestelling op dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag. Dit kunt u aangeven bij de opmerkingen.

    Woont u buiten ons bezorg gebied dan maken wij gebruik van een bezorgdienst zoals Post NL of DHL. Let op, dat is enkel voor groente en fruit. Frisdranken bezorgen we enkel in Tilburg en omstreken!

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Voor Nederland is dit € 4,95 incl. BTW, wij betalen hiervoor 6,95 euro aan Post NL of DHL, zelf doen wij onze bijdrage dus om de lage verzendkosten voor u te hebben. In Tilburg en omstreken bezorgen we gratis boven de 25, 00 Mocht een fruitmand in een ziekenhuis bezorgd moeten worden, zorg er dan voor dat de naam van het ziekenhuis en t.a.v. erop staat.

  • Kan ik de bezorgtijden aangeven?

    Helaas door drukte is dit niet mogelijk. We sturen u een 30 minuten van tevoren een berichtje. Het is dus van belang dat u uw juiste gegevens invult met uw telefoonnummer.

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

    Als de ontvanger niet thuis is wordt geprobeerd uw bestelling bij buren af te leveren. Ontvanger ontvangt hiervan een berichtje per sms en/of een e-mail waar het pakket is afgegeven.

    Als het niet lukt de bestelling bij de buren af te geven volgt er vaak geen tweede poging. Mocht ook de eerste bezorgpoging niet slagen dan kunt u uw bestelling in de winkel afhalen.